Terug naar 2011
Kristel Veltkamp is het gezicht achter Redboots. Haar rode boots van het Spaanse merk Sendra, zijn haar persoonlijke favoriet. Ze zegt, zonder lang wikken en wegen en zonder vastomlijnd plan, haar vaste baan op (in de crisis, velen verklaarden haar voor gek) bij Wegener (nu DPG Media) en start eind 2011 een communicatiebureau onder haar eigen naam. Missie: organisaties helpen met het vertellen van hun verhaal.
De rode laarzen maken onderdeel uit van de huisstijl. Ze draagt ze niet dagelijks en hoort mensen vaak zeggen: “Hé Kristel, waar zijn je rode laarzen?” De rode laarzen bewegen met Kristel mee: eind 2015 zet ze de volgende stap met Redboots als nieuwe bedrijfsnaam. Ze typeren de stijl van Redboots. Kleur bekennen en in beweging blijven.
Walk Your Talk
Walk your talk: ofwel, zeg wat je doet en doe wat je zegt. Het motto van Redboots. Dé basis voor een goed verhaal. Vanuit vakmanschap en ondernemerschap begeleidt Redboots professionals en teams met het aanscherpen van hun verhaal. Daadkrachtig, origineel en zinvol.