Kies je (ideale) klant en je klant kiest jou!
Wat levert dat op?
· Meer tijd en minder gedoe omdat jij en je klant goed matchen.
· Meer focus in je acquisitie vanwege een gerichter (verkoop)verhaal.
· Meer flow, omdat je expertise en talent nóg beter uit de verf komen.
Maar hoe doe ik dat?
Maak een persona! Een handig én toegankelijk hulpmiddel om je ideale klant in beeld te brengen. Wat drijft hem? Wat frustreert hem? Wat heeft hij nodig? Ik begeleid je daar graag bij via een persona-workshop waarbij je aan de slag gaat met het personapaspoort. Een werkboek dat helpt om beter te verbinden met je klant, ontwikkeld in samenwerking met Chantal Bannink van LenteBloesem.
Breng je klant tot leven via een persona voor doeltreffende communicatie
In één middag maak je een levensecht, maar fictief personage van je klant: een persona. Binnen de context van de klantreis (klant worden, klant zijn, klant blijven) & storytelling (waar staat de klant nu in zijn eigen verhaal en waar wil hij naartoe?).
Ja! Ik wil een persona-workshop doen met mijn team
Je gaat naar huis met een ingevuld personapaspoort vol inzichten om nóg beter te verbinden met de klant waar jij graag een stapje extra voor zet. Wil je meer weten of een direct een persona-workshop boeken voor jou en je team? Let’s talk about it!